lunes, 16 de marzo de 2009

INAUGURACIÓN DA NOVA BIBLIO


Carmen Campos Alonso, de 6º de Primaria, quere compartir connosco as súas impresións acerca do día en que Inaguramos os novo "look" da biblioteca.
"O día 4 de marzo os nenos e nenas de sexto fomos á inaguración da nova biblioteca do colexio. A profesora María ensinounos o lugar dos pequenos, as estanterías de todas as clases de libros e o novo lugar das mesas. Fixemos unha actividade que consistía en que María leíanos un conto do "Equipo Tigre" e nós, por equipos respondiamos unha serie de preguntas para averiguar quen roubara a Belladonna ( a eigua dun picadero donde sucederon cousas extranas). A actividade foi moi interesante e entretida. Gostaríame repetila!"
Carmen 6º

9 comentarios:

Anónimo dijo...

A min gustoume a idea de Carmen porque e moi intelixente, e moi esepecial;e unha idea moi orixinal felicidades Carmen.Tamara.P de 6º.

Anónimo dijo...

Estou de acordo con Carmen, porque a inauguración da biblio foi... Un éxito! Gustoume ir descubrindo as pistas do libro que nos leu a profe María, do "Equipo Tigre"; Onde está a eigua "Belladona"? E a súa dona, "Elque"? Divertímonos moito ese día, e... Non me importaría repetir o xogo! SARA DE 6º

Anónimo dijo...

Hola,parecenos moi ben a actividade que puxeron na inaguración da biblioteca foi moi dibertida, como dixo Carmen.

Nos da pena que arreglaran a biblioteca cando nos este ano marchamos e non podemos disfrutala.
MÓNICA DE 6º
CARLA DE 6º

Anónimo dijo...

me encanta o que a escrito carmen sobre a inauguracion da nova biblioteca.o traballo que fixo o conxerxe do colexio (eduardo)para pintar as paredes da biblioteca foi fantastico e grazas a el temos moitas cousas no colexio....¡viva a biblioteca!espero que se fagan comentarios moi dedicados ao traballo que fixeron os profesores,conxerxe e nenos.

Joaquin 6º

Anónimo dijo...

Estou de acordo con Carmen, foi moi divertida e interesante,a min gustoume moitisimo,como se me da moi ben investigar e gostame gostariame repetir. Alex de 6º

Anónimo dijo...

Eo estou de acordo con a que dixo Carmen , porque e unha idea intelixente para os demais e tamén para al biblio , eu creo que me encantaria que ouvexe maís libros novos como : "OS DE EQUIPO TIGRE " me encantaria leer cousas novoas.
BELÉN 6º

Anónimo dijo...

OS COMENTARIOS DA XENTE SON MOI ORIXINAIS,GUSTANME TODOS COMO O DE CARMEN ENCANTOUME
COMO EU TAMEN FAGO COUSAS PARA
O BLOG DO COLE.OS NENOS QUE FAN OUTROS COMENTARIOS ESTA
MOI BEN OS NENOS E NENAS
QUE SEGAN COLABORADO NO BLOG,
SEGUIR A SI GRAZAS.`` DANIEL 6º´´.

Anónimo dijo...

NON ME PARECE QUE SEMPRE ELIXAN TODO O QUE FACEMOS DE 2ª PARA ABAIXO . A TODOS TRATÁDENOS POR IGUAL .


POR CERTO GUSTOUME MOITO COMO QUEDOU A BIBLIO

JULIA 6ª DE PRIMARIA

Anónimo dijo...

A verdade é que foi moi divertida a experiencia do "contacontos". E teño gañas de repetilo,porque e moi interesante. Noa de 6º